Atklāj savu digitālā mārketinga formulu

Mēs ticam, ka katrs uzņēmums ir individuāls un viena digitālā mārketinga formula neder visiem. Tāpēc esam izveidojuši īsu testu, lai Tu uzzinātu, kuri digitālā mārketinga elementi būtu noteikti jāiekļauj uzņēmuma mārketinga plānā! Vai esi gatavs tos atklāt?

Sākt testu

Vai Jūsu uzņēmumam ir sava mājas lapa?

Vai Jūs šobrīd izmantojat reklāmu televīzijā vai radio?

A
Jā, izmantoju / plānoju izmantot
B
Nē, neizmantoju

Vai Jums ir svarīgi iepazīstināt klientus ar jauniem produktiem?

A
B
Nē, klienti jau ir pazīstami ar mūsu produktu

Kam galvenokārt paredzēta jūsu interneta mājaslapa?

A
Pārdošanai
B
Konversijas / Reklāmguvumi
C
Zīmola veidošanai

Vai nozīmīga Jūsu klientu daļa atrodas ārpus Latvijas?

Vai Jūsu klienti ir citi uzņēmumi vai gala patērētāji?

A
Vairāk gala patērētāji (B2C)
B
Vairāk uzņēmumi (B2B)

Vai klienti jūsu pakalpojumus/produktus iegādājas atkārtoti?

A
Jā, bieži
B
Nē, reti

Vai klienta izlemšanas laiks par labu pirkumam ir ilgs vai ātrs?

A
Ilgs - var būt pat vairāki mēneši
B
Ātrs - maksimums dažas dienas

Vai Jūsu nozarē vērojama liela konkurence?

Vai jau dedz nepacietībā apskatīt rezultātus? Vēl tikai mirklis, lai padalītos ar savu e-pastu adresi, uz kuru turpmāk vēlētos saņemt noderīgas digitālā mārketinga ziņas no mums! Apsolām nepiesārņot Tavu pasta kasti ar mīlīgiem kaķīšiem... Ja, nu, vienīgi tas nebūs izcils reklāmas objekts ;)

Google AdWords Search

Pavisam vienkārši! Jūsu mērķis - būt tur, kur jūs meklē. Mūsu mērķis - iepazīt jūsu mērķa klientu, noķerto to un nogādāt līdz jums. Lai arī digitālā pasaule un mārketinga iespējas plūst un mainās, mūsu pārliecība ir, ka Google Search ir pārbaudīta vērtība, kas strādā izcili, ja pie tās ķeras savas nozares labākie speciālisti.

Google Display Network

Jūsu klienti tīmeklī pavada arvien vairāk laika, turklāt - ne tikai dažādās lapās, bet arī simtiem dažādās aplikācijās. Brīžos, kad nepieciešams sasniegt plašāku pūli vai spodrināt zīmola spalvas, mēs darbinām iekšā Google Display Network reklāmas kampaņas.

YouTube Ads

Skaitļi runā paši par sevi - pasaulē ik mēnesi Youtube tiek noskatīti 6 miljardi stundu video, Latvijā 59% iedzīvotāju vecumā virs 16 gadiem ir sasniedzami YouTube. Vai ir vēl kādas šaubas par šī reklāmas kanāla nozīmīgumu?

Mobile Ads

Pasaulē ziņo, ka mobilais ekrāns vairs nav otrais vai trešais, bet gan pirmais. T.i. - viedtālruņu pārdošanas apjomi un interneta lietošana no mobilajām ierīcēm ir pārsitusi datorus. Jūsu klienti lieto mobilās ierīces visas dienas garumā. Mēs, savukārt, iesakām veidot reklāmas, kas īpaši pielāgotas mobilajām ierīcēm un noķert skrejošo klientu arī uz ielas!

Yandex/Bing

Vai esi gatavs iekarot klientu sirdis aiz trejdeviņām jūrām un kalniem? Tad neiztikt bet citiem nozīmīgiem spēlētājiem meklēšanas mārketingā - Yandex un Bing. Tāpēc uzņēmumiem, kuriem mērķa tirgus ir Krievija, NVS vai ASV, iesakām paplašināt reklāmas kampaņas ar Yandex un Bing. Jums ir jābūt tur, kur ir jūsu klienti!

Facebook Ads

Pēdējās ziņas vēsta, ka Facebook ir kļuvis par Latvijas populārāko sociālo tīklu. Izvēloties dažādus parametrus, iespējams parādīt reklāmu ļoti specifiskai FB auditorijai. Mēs esam par kvalitatīvu reklāmu īstajiem cilvēkiem, tāpēc auditorijas atlasei pievēršam ļoti rūpīgu vērību.

Remarketing

Ticiet - gudri plānotā atkārtotā mārketingā ir spēks! Uzrunājiet atkārtoti to cilvēku daļu, kas ir apmeklējuši jūsu mājaslapu, bet nav veikuši vēlamās darbības. Mūsu speciālisti ir izveidojuši tādas remārketinga stratēģijas, kādas citiem pat prātā neienāktu!