Kā apgūt papildu auditoriju no ārzemēm?

Kā apgūt papildu auditoriju no ārzemēm?

Marta Elste 16.09.2014

Uzņēmuma darbības sfēra ir dažādu dāvanu un dāvanu karšu tirgošana. Mērķa klients – cilvēks, kurš meklē dāvanu savai mammai, tētim, draugam… Kaut vai sunim! Uzņēmums aktīvi darbojas ar SEO, Google AdWords un sociālajiem tīkliem un fokusējās tikai uz Latvijas tirgu.

Tomēr – kad ķērāmies klāt Analytics datu analīzei un sakārtojām E-commerce lietas, atklājās, ka šī uzņēmuma mērķa auditorija neaprobežojas vien ar Latvijas teritoriju, bet apmeklējumu un pirkumi ir no visas pasaules. Tas viss, pateicoties iespējai iegādāties dāvanu kartes, ko iespējams nosūtīt saņēmējam pa e-pastu, kā arī tam, ka apmaksu iespējams veikt online gan ar maksājumu karti, banklink vai PayPal.

web traffic geography

Nākamais loģiskais solis bija izveidot Google AdWords reklāmas kampaņas, mērķētas uz tām valstīm, kurās ir visvairāk latviešu un no kurām nāca pirkumi – Lielbrotānija, Īrija, Norvēģija un Zviedrija. Tagad viņi var droši apsveikt Omi dzimšanas dienā, uzdāvinot traku lidojumu ar paraplānu virs Rīgas.

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai