Veiksmes stāsti un pieredze

Miksējam un jaucam, testējam un novērtējam. Iepazīstieties ar mūsu pieredzi, darbiem un rezultātiem.

Google AdWords vs. Organic un Direct Traffic

Mūsu aģentūras praksē, darbojoties ar ļoti dažādu nozaru klientiem, esam novērojuši interesantas kopsakarības starp Google AdWords reklāmām un mājaslapas tiešo jeb direct apmeklējumu plūsmu. Ir vairākkārtīgi pierādījies, ka brīdī, kad aktivizējam AdWords kampaņas, paralēli pieaug arī tiešie apmeklējumi kā arī plūsma no organiskajiem meklēšanas rezultātiem. Savukārt, kad AdWords kampaņas tiek nopauzētas, šī plūsma krītas. Un dažreiz šis kritums ir visai dramatisks.

Iepazīties ar veiksmes stāstu

Kā apgūt papildu auditoriju no ārzemēm?

Nav noslēpums - latvieši ārzemēs bieži uzturās latviešu lapās, kā arī meklē informāciju Latvijas resursos. Vai šie ārzemju latvieši varētu kļūt par latviešu uzņēmuma mērķa klientu, kaut arī fiziski viņi atrodas aiz trejdeviņām jūrām un, iespējams, nemaz neplāno tuvākajā laikā apmeklēt Latviju? Izrādās - var!

Iepazīties ar veiksmes stāstu

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai