Atklāj savu digitālā mārketinga formulu

Uz testu → Slēpt
Google Gmail Sponsored Promotions noslēgusies Beta testēšana

Google Gmail Sponsored Promotions noslēgusies Beta testēšana

DMG 30.09.2015 | ,

Pavisam nesen Gmail reklāmas kļuva pieejamas visiem AdWords lietotājiem. Ar ko jaunais Google pakalpojums ir interesants, kā tas strādā, un, pats būtiskākais, vai tas ir vajadzīgs jūsu uzņēmumam?

Gmail Sponosored Promotions nodrošina e-pasta veida ziņas reklamēšanu Gmail lietotāju privātajās pastkastītēs. Ziņas atrodas virs lietotāja ikdienas e-pastiem sadaļā “Reklāmas”, un katrā pastkastītē vienlaicīgi var tikt parādīti tikai daži reklāmas ziņojumi.

 

Gmail Sponsored Promotions atrašanās vietas Gmail epastā

 

Jaunais Google e-pastu mārketings izceļas ar plašām mērķauditorijas izvēles iespējām – auditoriju iespējams atlasīt pēc vecuma un dzimuma, lietotāja atrašanās vietas un valodas, izmantotās ierīces veida, lietotāja interesēm un internetā meklētiem produktiem, atslēgvārdiem epasta saturā, kā arī domēniem ienākošajos e-pastos. Tas sniedz vēl nebijušas iespējas izvēlēties reklāmu demonstrēt tikai tiem Gmail lietotājiem, kuri ir aktīvi interesējušies par produkciju, ko Jūs piedāvājiet.

Vizuāli reklāmas e-pasts ir pieskaņots konkrētajam Gmail lietošanas veidam (dators vai mobilā vide), un tas var saturēt arī nelielu attēlu. Lietotājs var noklikšķināt uz ziņojuma, lai to izvērstu, un saņemtu plašāku informāciju HTML formas veidā, kurā variet ievietot attēlus, produktu klāstu, aicinājumus uz darbību, vai pat videoklipus. Piedāvājuma dizainu un saturu iespējams veidot pašiem, vai izmantot gatavās Google veidnes.

 

Gmail reklāmu piemēri

 

Par reklāmu uzņēmumi maksā tikai no iegūtajiem klikšķiem, un pēc pirmā lietotāja klikšķa uz reklāmas visi turpmākie klikšķi vai darbības – piemēram, kontaktinformācijas formas aizpildīšana un nosūtīšana – izvērstajā ziņojuma saturā ir bez maksas.

Gmail Sponsored Promotions būs interesants mārketinga kanāls uzņēmumiem, kas vēlas sasniegt savus potenciālos pircējus īstajā brīdī, jo katra reklāma vienam lietotājam mēneša laikā tiek parādīta tikai līdz 10 reizēm.

Ja Gmail e-pastu reklāma jūs ir ieinteresējusi, sazinieties ar mums – pašreiz ir lielisks laiks, kad to pamēģināt, jo konkurence ir zema, bet lietotāju uzmanība – vēl nenogurdināta.

Ar plašāku informāciju latviski par Gmail Sponsored Promotions varat iepazīties šeit.

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai