Atklāj savu digitālā mārketinga formulu

Uz testu → Slēpt
Jaunums no Google e-pastu mārketinga lietotājiem

Jaunums no Google e-pastu mārketinga lietotājiem

Annija Graustiņa 20.10.2015 | , , , , , , ,

Ja Jūsu uzņēmums izmanto e-pastu mārketingu, lai komunicētu ar saviem klientiem, tad Google ir lieliski jaunumi tieši jums – Google turpmāk spēs atpazīt jūsu esošos klientus pēc viņu e-pasta adresēm.

Mēs esam sagatavojuši dažus praktiskus piemērus, kā e-pasta adrešu saraksta pievienošana Google reklāmas tīklā palīdzēs Tavam uzņēmumam uzrunāt savus vērtīgākos klientus īstajā brīdī.

 

1.Google lietotājs plāno veikt pirkumu, tāpēc meklēšanas tīklā ievada atbilstošu vaicājumu, un virs meklēšanas rezultātiem tiek rādītas vairākas reklāmas. Šī lietotāja e-pasta adrese ir jūsu e-pastu datubāzē, un saviem klientiem jūs esat izveidojuši reklāmas tekstu ar īpašu piedāvājumu – piemēram, klients saņems atlaidi, ja veiks lielāku pirkumu. Šis lietotājs izvēlēsies klikšķināt uz jūsu reklāmas un iegādāties jūsu produktu, jo jūsu uzņēmums ir uzticamāks jau iepriekš nodibināto attiecību dēļ, turklāt viņš vēlas saņemt īpašo piedāvājumu.

2. Lai palielinātu savu tirgus daļu, uzņēmums izveido reklāmas kampaņu ar īpašo piedāvājumu, kas paredzēts jauniem klientiem pirmā pirkuma veikšanai. Uzņēmums atlasa mērķauditoriju, norādot, lai reklāma netiek rādīta esošajiem klientiem – tā tiek rādīta uzņēmuma konkurentu klientiem, kas izdevīgā piedāvājuma dēļ maina sadarbības partneri. Savukārt šī uzņēmuma esošie klienti redz citu reklāmu, kas uzsver uzņēmuma uzticamību un lojalitātes programmas priekšrocības.

3. Uzņēmums, kas nodarbojas ar velosipēdu tirdzniecību un apkopi, pavasarī vēlas palielināt interesi par velosipēdu apkopi, tāpēc izveido kampaņu, kas, izmantojot uzņēmuma klientu e-pastu sarakstu, portālā YouTube demonstrē video reklāmu tieši tiem Google lietotājiem, kuri šī uzņēmuma veikalā ir iegādājušies velosipēdu. Reklāma šai mērķauditorijai ir daudz efektīvāka, nekā rādot to plašākai auditorijai.

Taču lielākais jaunā rīka pluss šajā situācijā būtu tas, ka pat tad, ja reklāma YouTube nenostrādās, cīņa par šo klientu vēl nebūs zaudēta, pateicoties iespējai noteikt atšķirīgu reklāmas cenu jūsu esošo klientu auditorijai. Kad šis klients Google meklēšanas tīklā meklēs informāciju par velosipēdu apkopi, jūs varēsiet būt droši, ka jūsu reklāma tieši šim lietotājam parādīsies pašās labākajās pozīcijās.

 

Kā redzat, turpmāk galvenie Google reklāmas pakalpojumi (Search, Gmail, YouTube) un uzņēmuma e-pastu mārketings pilnvērtīgā mārketinga stratēģijā strādās roku rokā, tāpēc, ja jūs pašreiz izmantojat tikai vienu no šiem rīkiem, noteikti sāciet lietot arī otru!

Vairāk informācijas par jauno rīku latviešu valodā varat uzzināt šeit.

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai