Atklāj savu digitālā mārketinga formulu

Uz testu → Slēpt
Kā izmantot “not provided” datus savā labā?

Kā izmantot “not provided” datus savā labā?

DMG 28.07.2014

Daži praktiski padomi, kā iegūt detalizētākus datus par Google Organic Search atslēgvārdiem, ko bieži Analytic kontos redzam kā „not provided”.  It īpaši tagad, kad Google ir pamainījusi (pastiprinājusi) datu drošības politiku.

  • Pievērsiet uzmanību datiem no citiem meklētājiem. Piemēram, Bings. Lai gan detalizētus datus jūs neiegūsiet, tomēr atslēgvārdus, kuri uz lapu atved lielāko auditoriju, varēsiet gan. Valstīs, kur Google nav dominējošais meklētājs, dati būs daudz advancētāki.
  • Google Webmaster Tool – šis rīks noteikti ir must have, jo tas palīdz atšifrēt atslēgvārdus no Organic Search.
  • Var pētīt tiešsaistes datus – kādus atslēgvārdus cilvēki izmanto, lai atrastu Jūsu lapu.
  • Izmantojiet Adwordus. Tas sniegs detalizētu informāciju par atslēgvārdiem, kuri uz lapu atved vislielāko auditorijas plūsmu un uz kuriem vajadzētu optimizēt mājas lapu, lai tā būtu redzama arī Organic Search.
  • Izmantojiet meklēšanas apjoma plānošanas rīkus, kā piemēram, Google Ad Planner, kas ļaus redzēt un atlasīt vēsturiskos datus.
  • Izmantot dažādus Analytic piedāvātos filtrus, kuri varētu sniegt detalizētākus datus par atslēgvārdiem.
  • Izmantojiet Google Trends.
  • Viens no pasaules top datu analītiķiem – Avinash Kaushik – piedāvā savus 5 soļus. Sīkāk meklēt par to viņa blogā.

Nobeigumā jāpiebilst, ka „not provided” dati attiecas uz Analytic bezmaksas versiju. Maksas versijā šie dati ir daudz advancētāki, pieejamāki. Ja uzskatāt, ka Jums par šiem datiem nav jāmaksā, sadraudzējieties ar labu SEO speciālistu, kurš noteikti atradīs veidu, kā šos datus izfiltrēt.

Raksta pilnā versija – Šeit.

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai