Kā nepazust sociālajos medijos starp citiem zīmoliem un atrast ceļu pie sava klienta?

Kā nepazust sociālajos medijos starp citiem zīmoliem un atrast ceļu pie sava klienta?

Annija Graustiņa 05.01.2015 |

Arvien vairāk uzņēmumu apzinās sociālo mediju ietekmi un izjūt nepieciešamību šo rīku izmantot sava biznesa vajadzībām. Tas ir radījis un turpina radīt informācijas pārpilnību, ko cilvēks vienkārši nespēj uztvert. Kā izcelties starp konkurentiem? Kā radīt lietotājiem pievilcīgu saturu, kas izceltos tūkstošiem citu ziņu vidū?

Jārada izteikta, spēcīga zīmola personība, ko daļa sabiedrības vēlēsies identificēt ar sevi. Mums nav jāpatīk visiem, svarīgi kļūt iemīlētam uzņēmuma mērķauditorijas vidū. Lai to izdarītu, jāveic mērķauditorijas izpēte un analīze. Kā izpētīt auditoriju? Daži vienkāršākie veidi ir auditorijas aptaujāšana vai tās paradumu analīze, piemēram, sociālo mediju profilos. Jo radošāk pieesiet šim procesam, jo interesantāki secinājumi tiks iegūti.

Noteikti būsiet pamanījuši, ka ziņas, kas ietver sabiedrībā aktuālus tematus, izplatās visātrākā tvīta ātrumā. Nebaidieties to izmantot savā labā! Notikumi var būt gan globāli, gan lokāli, taču būtiski ziņu pielāgot Jūsu zīmolam, aplūkojot, kā notikums ietekmējis ar zīmolu saistītās nozares.

Neaizmirsīsim, ka sociālajos medijos savu brīvo laiku pavada īsti, dzīvi cilvēki, nevis patērētāji. Viņi vēlas cilvēcisku attieksmi un sev interesantas ziņas. Ir labi kļūt par savas nozares ekspertu, nevis ziņojumu dēli un atlaižu kuponu lapu. Protams, sociālie mediji ir arī lielisks reklāmas kanāls, un arī reklāmai un komerciālajām ziņām ir vieta sociālajos medijos. Ideālo proporciju starp pievilcīgo saturu un reklāmu varētu salīdzināt ar kanēli kafijā, lieliska garša prasa perfektas proporcijas.

Pavadīsim šo gadu ar baudāmu saturu!

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai