Vai esi uzņēmuma mārketinga speciālists un vēlies labāk izprast sociālo mediju mārketinga būtību, lai saprastu, ko dara nolīgtā aģentūra? Vai varbūt vēlies pats saviem spēkiem realizēt sociālo mediju mārketinga kampaņas, turklāt darīt to veiksmīgi – lai palielinātu iesaisti, auditoriju un galu galā, arī peļnu? Tad piesakies individuālām sociālo mediju mārketinga apmācībām!
Ko apgūsi apmācībās?
• Kā strukturēt savas Facebook reklāmas kamaņas (Facebook funeli), lai maksimizētu peļņu digitālajā laikmetā;
• Kā izveidot stratēģisku Facebook mārketinga sistēmu, kas ved cilvēku no 1. saskares punkta līdz pirkumam un lojalitātei;
• Kā veidot pārdotspējīgu un augstas atbilstības saturu dažādos funeļa posmos;
• Kā ar augstu precizitāti nodefinēt sava klienta profilu (un kā Facebook to var izdarīt labāk par tevi, pie tam tavā vietā)
• Kā pieņemt datos balstītus biznesa lēmumus (un beigt minēt vai cerēt uz veiksmi);
• Kā samazināt savus reklāmas tēriņus, optimizējot kampaņas;
• Kā veidot psiholoģijas principos balstītas un efektīvas reklāmas (attēli, virsraksti, teksts), kas piesaista uzmanītu un kvalitatīvus klikšķus;
• Kā uzskaitīt konversijas (pirkumus, pieteikumus u.t.t.), lai saprastu, kas strādā (un, kur tu vienkārši izmet naudu vējā);
• Kā paplašināt savas kampaņas, sasniedzot vairāk atbilstošu cilvēku, saglabājot augstu ROI, Relevance score un cīnoties ar reklāmu nogurumu.
Iespējamie apmācību virzieni un temati
• Kāpēc Facebook nestrādā? Nepareiza platformas izmantošana un reklāmdevēju kļūdas
• Facebook reklāmas kampaņu struktūras un mērķu definēšana
• Efektīva Facebook funeļa (stratēģiskas sistēmas) izveide
• Pārdotspējīga un platformai pielāgota satura izveides soļi
• Mērķauditorijas definēšanas kļūdas un pamatprincipi
• Kvalitatīvu un segmentētu retārgetinga auditoriju izveide
• Psiholoģijā balstītu reklāmtekstu, attēlu un video veidošana
• Darbs ar Facebook Pixeli un Google Tag Manager
• Datu analīze, kampaņu optimizācija un izmaksu samazināšana
Apmācību process
• Programma tiek pielāgota katram klientam
• Dalībnieku anketēšana, lai saprastu līmeni un saliktu pareizos uzsvarus
• Praktiska mācīšanās veidojot reālas kampaņas
• Notiek klienta telpās